9 Ekim 2016 Pazar

Pastalar

Merhabalar,çocuklarımın çok sevdiği bir pasta ile başlayalım.Benzer tarifleri internette var.Ben kendi tariflerimle yapıyorum.Hem kolay,Hem lezzetli bir pasta.

Vişneli-Halleyli Pasta






Malzemeler

1 büyük paket halley

1 paket petibör busküvi

1 poşet kremşanti

1 paket çikolata sosu

Süt

Kreması

2 su bardağı süt

2 yemek kaşığı un

Yarım su bardağı şeker

Kremayı pişirip soğutuyoruz.Koyu bir kıvamda olması gerekiyor.Mikserle çırpıyoruz.Sonra 1 poşet kremşantiyi 1 bardak sütle çırpıyoruz.Hazırladığımız muhallebinin içine katıp,iyice mikserle karıştırıyoruz.Başka bir yerde halleyleri küp küp kesiyoruz,büsküvileri kırıyoruz.Hazırladğımız kremayla karıştırıyoruz.Bolca ceviz ve çekirdekleri ayıklanmış vişneleri katıp hafifçe kariştırıyoruz.Borcama döküp,buzdolabına koyuyoruz.Servis yapmadan önce çikolata sosunu üstüne döküyorum.Servisi kadehlerde yaparsanız sunum daha güzel oluyor.Afiyet olsun.

Yapım aşamaları









Son kalan dilimi çekebildim.Misafirle ilgilenirken unutmuşum. Birçok yerde benzerlerini yedim ama,sanki bana benimki daha güzel oluyormuş gibi geliyor.Denemenizi tavsiye ederim.

2 yorum: