24 Ekim 2016 Pazartesi

Ahşap boyama anahtarlık




Merhabalar,İstanbul'a kızıma gidince boş durmak olmaz,giderken boyalarımı,fırçalarımı yanıma almıştım.Uçakla gideceğimiz için biraz endişelenmiştim ama güvenlik kontrolünden sorunsuz geçebildim.Önce farklı renklerle çalıştım,ama beğenmedim.Sonunda bu renklerde karar kıldım.Gülleri çok seviyorum.Çalışmalarımda ille de gül olmalı.Etamin de bile güllü örnekleri tercih ediyorum.


Peçete dekupaj tekniği ile yaptığım anahtarlık.Önce objemizi peçeteyeİ uyacak renklerde boyuyoruz.Sonra peçetemizdeki desenleri kesiyoruz.Peçetenin tek katı kalıncaya kadar katları çıkarıyoruz.Belirlediğimiz yerlere peçete tutkalı ile üstünden sürerek yapıştırıyoruz.Peçetenin yırtılmaması için tutkalı fırça yardımıyla bolca sürüyororuz.Kuruduktan sonra vernikliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder