24 Ekim 2016 Pazartesi

Oklava işi şal



Merhabalar,                                                                                                                                                       
  Sizlerle kızıma ördüğüm şalı paylaşmak istiyorum.Artık kayınvalide   oluyorum,yapmam gerekenişlerden biri de kızımın nişanına kadar güzel bir şal örmekti,Uzun zamandır elime örgü       almamıştım.Ha gayret Sevgi dedim ve başladım.Nişana kadar yetiştirebildim.Alize iple ve oklavayla   bayağı samimi olduk diyebilirim. Kırmızı nişanlığın üzerine  de çok yakıştı.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 






Şalın uç püsküllerini kredi kartıyla yaptım.Böylece daha uzun olmasını sağladım.Zevkli şeyler,mutlulukla ördüm.Mutlulukla kullansınlar.Bakalım arkadan gelenlere neler yapacağız.İşimiz daha çok yani.Sevgiler.






2 yorum: