9 Ekim 2016 Pazar

Keçe çalışmalarım



Merhabalar Sevgili Arkadaşlar, bakalım bugün neler var Sevgnin Diyarında.

Ne içindeyim zamanın
Ne de büsbütün dışında
Yekpare,geniş  bir anın
Parçalanmaz  akışında

                              A.H.Tanpınar



Zaman takıntısı,şairlerimizde de var.Zaman konusu ,zamanın boşa akışı çok önemli.İşte zamanın akışından çıkarabildiklerim,zamandan koparabildiklerim.


 

Kızımın deri büyük bir çantasını bu şekilde değerlendirdim.Keçeleri de bir arkadaşım vermişti,ortaya böyle bir şeyler çıkardım.Kışın bu örtülerimi seriyorum.Zevkle kullanıyorum.




Çantadan kalan daha küçük parçaları da bu şekilde değerlendirdim.Kenarlarını simli iple ördüm.Aslında deri ile çalışmak çok zevkli,yumuşacık,kolayca kesilip değerlendirilebiliyor.


Keçeden yaptığım minik gülleri strafor topuna iğneleyerek birleştirdim.Her misafir geldiğinde çocuklar darmadağın ediyor,ben toparlıyorum.Şimdi ev çiçeklerle dolup taşınca mecburen bağ evine götürdüm.



2 yorum: