3 Nisan 2017 Pazartesi

Çiçekler-Arapsaçı

Merhabalar,

Çiçeklerin yeşilliği içimi açıyor.Onlar yeşillendikçe mutlu oluyorum.Balkonum şenleniyor.Kızlarım çiçeklerimle diyaloğumu kıskanmıyor değil.Koca kızlar ama,ne diyeyim.

Bu arapsaçım kuzey balkonunda,güneş almadan büyüdü.Çok sevdiğim çiçeklerimin yedekleri olsun istiyorum.Geçen yaz sıcaklardan kuruyunca ,küçücük bir daldan çoğaldılar.İki saksı oldu.Bu da güzelleşince mutfak balkonuma getirdim.Çünkü yeşillikleri beni mutlu ediyor.


Saksıdaki diğer arap saçım,kışı güneyde güneş alarak geçirdi.Güneşsiz yetişenin yaprakları daha iri,bunun daha minik minik.Ben bu durumu güneşe bağlıyorum.



 Gördüğünüz gibi kıvrışık kıvrışık balkonumu süslüyorlar.3. saksım da yine kuzey balkonumda büyümeyi bekliyor.Ne yaptınız,Sevgi hocam demeyin,yazın gene kururlar diye korkuyorum.Hepsi bir kurursa felaket.


Geçen yıl sıcaklardan kurumuş hali.Küçücük bir yerden böyle oldular.Umutsuzca sulamıştım.
Evet,bir arap saçı hikayesi de burda biter.Diğer çiçek hikayelerimizde buluşmak üzere.Sevgiler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder